Mit csinált már megint az értékesítőm?
Bevételnövelés, Hatékonyság és Üzleti folyamatok ellenőrzése CRM rendszerrel
Mindannyian találkoztunk már azzal a helyzettel, amikor az értékesítési csapatunk nem pontosan úgy járt el, ahogyan azt mi elvártuk volna tőlük – nem képviselte a céget megfelelően vagy rossz döntést hozva nem ismerte el, hogy hibázott. Mi történik akkor, ha a rossz döntések vagy sorozatos értékesítői hanyagság kihat az üzleti folyamatokra és gátat szab a bevétel növekedésének? A Kulcsár CRM rendszert használók nagy része már az első hónap használatakor 25%-os bevételnövekedést realizálhat.
A bevételnövelés művészete
A vállalkozások értékesítési csapata kihívások hadával néz szembe a bevétel növelése érdekében. Sokszor a káoszba belekeverednek, hárítanak, csúsztatnak, ígérgetnek és a vezető a legutolsó, aki értesül ezekről az elakadásokról. Sokszor sajnos már csak akkor, amikor túl késő. Vezetőként tehetünk az őszintébb kommunikáció és a rendszerezettebb sales folyamatok elősegítése érdekében. Egy jó rendszer segít nyomon követni:
– az ügyfelekkel való kapcsolatokat,
– a kiszemelt üzleteket és
– az elkövetett hibákat.
Ezeknek az adatoknak birtokában az értékesítési csapat munkáját könnyebben figyelemmel kísérhetjük, támogathatjuk. Ezáltal hatékonyabban alakíthatók a stratégiák a bevételnövelés érdekében.
Hatékonyság a Kulcs
Az értékesítőnk túl sok időt fordít a kevésbé fontos feladatokra és nem koncentrál eléggé a lényeges üzleti tevékenységekre?Automatizálással és lekövethető rendszerrel azonnali változás realizálható, a stabilitást egy hatékony CRM rendszer jelentheti.
Ami segít optimalizálni az ismétlődő feladatokat, felszabadítva az értékesítő napi rutinba fektetett hosszas idejét és energiáit. Így ő azokra a feladatokra összpontosíthat, amelyek valóban hozzájárulnak az üzleti célok eléréséhez. Az időhatékony munka nemcsak az értékesítőknek, hanem az egész vállalatnak javára válik,mert így több idő marad a valóban fontos munkákra.
Üzleti folyamatok ellenőrzése CRM rendszerrel
Az értékesítési folyamatok ellenőrzése alapvető napi/heti feladat kell legyen. Az értékesítők tevékenységeinek monitorozása és a teljesítményük elemzése révén a vállalat könnyen felismerheti az erősségeket és a gyengeségeket, így a munkavállalók számára testhezállóbb feladatokat tudunk adni ezáltal növelni a hatékonyságukat – hiszen mindenki másban jó. Ezenkívül a CRM rendszer lehetővé teszi az üzleti folyamatok optimalizálását és a jobb döntéshozatalt. A szoftver segítségével könnyedén nyomon követhető, hogy az értékesítők hogyan használják az rendszert, és mely területeken szükséges esetleg további képzés, fejlesztés.
A válasz: Kulcsár CRM
A megfelelő CRM rendszerrel könnyedén kezelhetjük a kihívásokat, és a pontos adatmonitoring révén szemmel látható eredményeket érhetünk el. Akár még az is felszínre kerülhet, hogy nem a megfelelő kollégával dolgozunk együtt, mint ahogy egyik ügyfelünk visszajelzése is megerősíti:
„A rendszernek köszönhetően rájöttem, hogy meg kell válnom az egyik értékesítőtől és a helyére felvettem egy új értékesítőt, aminek köszönhetően a cég bevétele megduplázódott és a nyeresége háromszorosra emelkedett, az előző éves hasonló bevételhez képest.”
“Mit csinált már megint az értékesítőm?”
Most már világos, hogy az értékesítők sokszor csak azért “tűnnek” elfoglaltnak, mert a mindennapi, rutinszerű feladatokat, leginkább adminisztrációkat látnak el. Egy hatékony CRM rendszer implementálásával azonban az egyszerűbbé és hatékonyabbá tehető a munkavégzés – hiszen a napi rutin feladatok valóban rutinszerűvé válnak. A vezető minden munkatárs lead-jeit, idejének beosztásának hatékonyságát, megtérülését is monitorozhatja. A marketingesek és adminisztrátorok értékesítési munkáját és az online felületek megtérülési rátája visszamenőleg is mérhetővé, átláthatóvá válik.
A lehetőség nem csak a bevételnövelésben van, hiszen a CRM kiváló eszköz az ügyfélkapcsolatok nyomonkövetésére, amely nemcsak monitorozza az őket, de segít optimalizálni az üzleti folyamatokat és növelni a hatékonyságot. A Kulcsár CRM elindulása felelősség és fájdalommentes, hiszen a regisztráció csupán néhány perc és a kipróbálás nem kerül semmibe. Ugye, hogy megéri?